Het bestuur van Scouting Rijnlandgroep

Scouting Rijnlandgroep is onderverdeeld in een vereniging en een stichting. De vereniging zorgt voor alles wat te maken heeft met het Scoutingspel en de jeugdleden. De stichting is verantwoordelijk voor het gebouw en het onderhoud. Hieronder vindt u een overzicht van alle bestuursleden.

Verenigingsbestuur

Voorzitter: Inge Agterberg

Penningmeester: Edward Berbee
(Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Secretaris: Saskia Stuve

Groepsbegeleider: Ria Maaskant

Materiaalbeheerder: Peter de Ridder

Terreinbeheerder: vacant

Verhuur: Kristel van den Brink

Stichtingsbestuur

Voorzitter: Thijs de Ridder

Penningmeester: Edward Berbee

Secretaris: Saskia Stuve

Gebouwbeheerder: vacant

Leidingvertegenwoordiger: Lucas Jonkers

Overige

Bent u op zoek naar de vertrouwenspersoon? Kijk dan hier.