Lidmaatschap

Als lid van Scouting Rijnlandgroep in Zwanenburg kun je elke zaterdag meedoen met de activiteiten van jouw speltak. We komen bij elkaar in ons clubhuis (en noemen dit opkomst). Om ons clubhuis ligt een grote uitdagende tuin met een kampvuurkuil, hier leren we vuur maken en nog veel meer!

De opkomsten zijn vooral gezellig met respect voor elkaar, maar ook heel leerzaam.

Al vanaf 5 jaar is er bij Scouting heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur! Maar dat is niet alles; je kunt ook meedoen met speciale activiteiten zoals de Boerenkoolmaaltijd en de Sint Jorisdag!

Als je lid wordt van Scouting word je ook lid van de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland met meer dan 100.000 leden: Scouting Nederland.

En je krijgt vier keer per jaar het Scouting Magazine!

Kom gezellig een keer kijken en meedoen!!

Lid worden

Lid worden is heel eenvoudig. Vraag aan de leiding een inschrijfformulier of download deze van de website. Vul hem volledig en correct in en lever hem weer in bij je leiding.