Verhuur / Bookings

Ons clubhuis is in de zomervakantie te huur voor andere Scoutinggroepen voor maximaal 25 personen. Mocht je interesse hebben in het huren van het clubhuis, neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij verhuren alleen aan leden van Scouting.
Our Scout Hut is available during summer holiday for Scout groups only. We have room for a maximum of 25 persons. If you are interested to use our Scout Hut, please contact Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Wij hanteren een huurprijs van €5,- p.p.p.n. met een minimum van €75,- per nacht (15 personen).
We ask €5,- a person a night, with a minimum amount of €75,- a night (15 persons).

Het clubhuis ligt in het dorp aan de rand van een park. In het park is genoeg ruimte voor allerlei spelen. Het clubhuis ligt op loop afstand van de winkels. Verder is er binnen 300 meter een bushalte van lijn 161 van Connexxion. Deze rijdt van Zwanenburg via station Halfweg-Zwanenburg, Boesingheliede en Lijnden naar station Hoofddorp.
Our Scout Hut is located in the village near a park. In the park is sufficient room to play. We have a supermarket at walking distance. Within 300 meters there is a bus stop for bus 161, which brings you to Hoofddorp or our train station Halfweg-Zwanenburg.

Op minder dan 2 km is NS station Halfweg-Zwanenburg. Vanaf hier gaan treinen richting Amsterdam (in 10 minuten sta je in Amsterdam Centrum!) en Haarlem - Zandvoort.
The train station is a 2 kilometer walk. From here the trains go to Amsterdam (the train takes you to the city center in 10 minutes!) and to Haarlem - Zandvoort.

Verhuur vindt alleen plaats tijdens de zomervakantie van regio Noord.

Beschikbaarheid 2024 (Onder voorbehoud):
Availability 2024 (subject to changes):

Week 30 - za 20 t/m zo 21 juli Optie
Week 30 - ma 22 juli t/m za 27 juli
Week 31 - za 27 juli t/m za 3 augustus
Week 32 - za 3 t/m za 10 augustus
Week 33 - za 10 t/m za 17 augustus
Week 34 - za 17 t/m za 24 augustus
Week 35 - za 24 t/m za 31 augustus

Is een week nog leeg, dan is deze waarschijnlijk nog beschikbaar!
When a week is empty, it's probably still available!

Hieronder staat een kaartje van de locatie van ons clubhuis. Klik op het kaartje voor een grote versie (opent google maps in een nieuw tabblad).
Map of the location of our Scout Hut. Click on it for a larger version (opens in a new tab).